miercuri, 5 august 2009

Promisiuni

Au fost multe campanii electorale si vor mai fi multe, de fiecare data am auzit multe promisiuni in care candidatii promiteau ca vom trai mai bine si tot felu de vorbe pe care ei nu puteau sa le creada, nici noi nu ii credeam dar i-am votat. Nu am crezut niciodata ca un individ care doreste sa ajunga la putere vrea binele tari, am fost convins ca acel individ se sacrifica o luna de zile cat tine campania pentru a ajunge in varful piramidei pentru binele sau.
Daca exista vreun fost sau actual parlamentar care ma poate contrazice eu il astept cu drag cu explicatii.
Daca fosti sau actuali ar fi muncit pentru tara asa cum au zis si zic acum eram aproape de Germania sau Franta dar au tras carul cu boi pentru ei si uite asa am ramas la acelasi nivel cu Moldova, Albania si alte tari din lumea a treia. Multi vor da vina pe adversari ca numai din cauza lor am fi aici. O prostie, toti cand au ajuns acolo au facut lucurile pentru binele lor si apoi daca mai aveau timp si nu se termina mandatul au incercat sa faca si pentru tara ceva. De cele mai multe ori mandatul se termina si proiectele nu apucau sa fie puse in aplicare. Binenteles cand venea un inlocuitor acesta spunea clar si raspicat ca nu sant bune proiectele si iar o lua de la capta pentru acelasi motiv si uite asa am ramas la acelasi nivel cu Albania si Moldova.
De aceea trebuie sa fim mandri ca traim in Romania ca poate intr-o zi vom ajunge si noi in varful piramidei si sigur la scurt timp vom conduce un Ferari sau un Bentley.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?