miercuri, 5 august 2009

Profit

Cat de frumos suna cuvantul "profit"
Tocmai ce am citit prin ziare ca Petrom a înregistrat în primul semestru al acestui an un profit net de 218,3 milioane de euro, cu peste 33 milioane de euro mai mare decât câştigul acţionarului său majoritar, grupul austriac OMV.
Totusi profitul la Petrom în primele şase luni a scăzut cu 44,5% faţă de perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care veniturile au scăzut cu 30,6%, iar cheltuielile - cu 25,14%, potrivit standardelor româneşti de contabilitate.
Fie criza cat de rea Austrieci fac profit in tara mea.
Asa se intampla cand la conducere ai numai oameni hotarati sa vanda tot, au spus ca au facut cea mai buna tranzactie de cand e lumea asta si au laudat aceasta privatizare de parca ar fi fost prima sau ultima hotie pe care o faceau.
Au spus ca austrieci vor investi in compania Petrom, probabil ca au investit dar nu cred ca au adus austrieci bani de acasa pentru aceste investitii, sigur investitiile le-au facut cu bani din profitul de pe anul acesta cand toata lumea este in criza.
In perioada revolutiei aveam 9 ani nu stiam eu prea bine ce se intampla deoarece nu eram lasat sa ma uit la tv dar printre toate am prins si eu cateva imagini si cele mai frumoase mi s-au parut acelea cand multimea striga "Nu ne vindem tara".
Se pare ca nu atrebuit sa treaca prea multi ani si deja tara este vanduta cu populatie cu tot, noi cei ce am ramas aici am devenit niste sclavi. Deja nu mai muncim pentru noi, nici pentru tara muncim pentru austrieci, francezi,americani, etc. Am mai spus trebuie sa fim mandri ca santem romani, deoarece intr-o zi poate ajungem si noi acolo sus si vom da o lege in care vom pune sclavi sa plateasca aerul respirat si apa bauta din canal, apa de la izvor o vom vinde bulgarilor ca sant mai aproape. Si uite asa va disparea romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?