marți, 15 martie 2011

Centru medical privat

Astazi am avut o dimineata excelenta, am avut programare la o clinica privata "Sanador" pentru ora 9:10 care ar fi trebuit sa se incheie cu ultima analiza la 10:10 si binenteles ca cei din clinica nu s-au tinut de promisiune si am parasit clinica la 11:30, pentru ultimele doua analize a trebuit sa insist sa ma bage mai repede in cabinet, la prima interventie domnisoara de la ghiseu mi-a spus sa mai astept cateva minute, am asteptat dar degeaba, pana nu am facut un pic galagie nu am rezolvat nimic. Oare de ce am fost la o clinica privata si nu am fost la o clinica de stat unde as fi asteptat la fel de mult?
Nu imi dau seama dar este clar ca la aceasta clinica nu voi mai merge curand, nu pot spune niciodata deoarece niciodata uneori inseamna mai repede decat crezi. Ca totul sa fie frumos am incercat sa ii dau o mica atentie unei asistente sa vad daca primeste si am fost refuzat politicos, dar asta nu ma impresionat cu nimic pentru ca cei de la "Sanador" nu s-au tinut de promisiune si m-au tinut in clinica mai mult decat imi programasem.
Concluzia este ca in romania chiar daca platesti sa faci o analiza la o anumita ora personalul care trebuie sa aiba grija de acest aspect nu il respecta, drept urmare isi bate joc de tine cel care platesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?