vineri, 12 februarie 2010

Stai putin

Da asa mi-a spus un politist cand am fost la sectie sa ridic dovada ca imi fusese sparta masina , auzindul ca trebuie sa stau putin l-am intrebat pe politist cat inseamna acest putin, o secunda, unu, doua minute, sau mai mult de 15 minute, in acel moment politistul care baga in ele ca spartu mi-a spus sa ma uit pe masa lui plina cu mancare si sa ii spun in cat timp as termina eu de manacat ce are el pe masa, dupa o secunda ii raspund ca deja as fi terminat de mancat in momentul in care a venit cineva sa reclame sau sa ridice o dovada asa cum eram eu. Vazand poltistul ca insist a inceput sa tipe ca ar trebui sa ies afara si sa vin dupa dovada in 30 de zile, fara sa isi dea seama ca oricum el gresise de la inceput deoarece nu imi daduse dovada din ziua in care am fost sa declar spargerea. Am iesit din acea incapere lasand usa intredeschisa si am sunat un prieten pentru al intreba care este datoria politistului fata de cetatean, binenteles ca am vorbit in asa fel incat sa ma auda politistul, in timp ce vorbeam la telefon am fost invitat de catre un alt politist in sala unde am rezolvat problema, dar gestul acelui politist ma facut sa imi dau seama de ce nu sunt respectati politisti si de ce nu vor fi niciodata respectati.
Probabil sunt si politisti amabili dar cum eu nu am avut treaba pe la politie nu am dat de ei.
De ce se comporta politistul urat cu cetateanul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?