joi, 21 ianuarie 2010

Halal ministru

Mai jos va prezint activitatea profesionala a unui om care a sta in parlamentul romaniei din 1992 pana in prezent. Numele lui este Radu Berceanu, stiu ca sunt multe persoane care nu au auzit de el, dar sunt la fel de multe persoane care s-au saturat de el si de nerealizarile lui., poate or fi si persoane multumite dar eu nu am auzit.

Activitate profesională a omului politic Radu Berceanu:

Dec. 2008 - prezent - Ministrul Transporturilor si Infrastructurii

Dec. 2008 - prezent - Senator Dolj
2004 - 2008 - Senator Dolj, Vicepresedinte al Senatului Romaniei
Iunie 2006 - aprilie 2007 - Ministrul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
1998 – 2000 - Ministrul Industriei si Comertului
2000 - 2004, 1996 - 2000, 1992 - 1996, 1990 - 1992 - Deputat Dolj, Vicepreşedinte al Camerei Deputatilor
Aceasta activitate profesionala este copiata de pe siteul guvernului Romaniei, nu am copiat tot deoarece nu ma intreseaza ce a facut inainte de 92. siteul cu pricina este: http://www.gov.ro/radu-berceanu__l1a62.html
Acest individ se plange ca in romania drumurile sunt proaste si isi face masina praf dupa 45000 km de mers.
Oare cine a fost mereu in guvern?
Oare cine a fost ministru transporturilor pana acum?
Oare de ce regii asfalturilor si ai bordurilor sunt printre cei mai bogati oamnei din romania?
Raspunsul este clar pentru ca ministerul transporturilor nu are bani.
Nu ii este rusine sa se vaite de drumurile din romania?
Iata interviul acordat de Berceanu ziarului gandul: "Ştiu că românii îl înjură pe ministru pentru că sunt drumurile proaste, dar eu lucrez cu materialul clientului, nu pot face mai mult decât în cuantumul banilor alocaţi ministerului. Cred că ministrul ar trebui să fie un magician care să facă autostrăzile cu bagheta. Nimeni nu poate face mai mult decât este prevăzut în buget şi anul trecut am avut de vreo patru ori mai puţini bani decât am avut nevoie. Mai important e să împarţi banii pe proiecte puţine care să fie finalizate decât să dai câte un pic la fiecare şi să nu se termine niciunul", a declarat pentru Gândul Radu Berceanu.
Berceanu se vaita ca i-a fost zgariata masina, dupa realizarile pe care le-a avut pana acum ca om politic ar trebui sa fie multumit ca nu a patit mai rau.
Anul trecut, concediul si la petrecut in Austria, acolo mergand la volanul limuzinei S 500, pe care şi-a cumpărat-o în 2006, la mâna a doua, din Germania, "Avea un an vechime şi vreo 40.000 de kilometri la bord, iar preţul a fost în jur de 50.000 de euro, aproape jumătate din preţul aceluiaşi model, nou. Sunt adeptul unei astfel de achiziţii, pentru că maşinile de clasă mare, aşa cum este şi aceasta, îşi pierd repede valoarea de piaţă dacă sunt cumpărate de noi. Acum are vreo 90.000 de kilometri, însă, dacă primii 45.000 aproape că nu au lăsat urme pe ea, cei 45.000 pe care i-am făcut de când am cumpărat-o au îmbătrânit-o de trei ori mai repede. Mi-a fost zgâriată cu cheia pe uşi şi s-a stricat din cauza drumurilor. E o supermaşină, e puternică, dar ţi se rupe sufletul când vezi pe ce drumuri mergi cu ea", a declarat pentru Gândul Radu Berceanu.
Daca cineva viseaza ca vom avea o autostrada adevarata in urmatori 80 de ani este nebun.
Daca cineva vine si imi zice ca noi acum avem doua autostrazi, asa cum zice Berceanu si alti ca el este nebun sau nu stie ce este aia autostrada.
Chiar daca au minim doua benzi pe sens atat cat ii trebuie unei autostrazi, "ulitele" noastre nu indeplinesc celelate conditi.
Nu au gard protector, in orice moment iti poate sari in fata un caine sau o caprioara, asfaltul este de cea mai proasta calitate si mai sant multe conditi care nu sunt indeplinite, dar ii lasam pe stimabili domni sa se laude si noi sa tragem apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?