marți, 13 octombrie 2009

A plecat Boc

13 octombrie 2009, e ziua cand pentru prima data în istoria de dupa 1989, a Romaniei Parlamentul a adoptat moţiunea de cenzura iniţiata de PNL şi UDMR "11 pentru Romania" trantind Guvernul Boc 2. Moţiunea de cenzura a fost adoptata cu 254 de voturi "pentru", minimum necesar fiind 236, iar împotriva demiterii Guvernului s-au pronunţat 176 parlamentari. 4 voturi au fost anulate.
A cazut un guvern care: a redus, a scazut, a taiat, a desfiintat, de produs nu imi amintesc sa fi produs ceva dar imi amintesc pagubele produse de Ridzi, Udrea, Placinta.....
Marile realizari ale guvernului Boc sant:
- nr de someri si nr de falimente mari, cauzate de impozitul forfetar si alte masuri.
- pretul locuintelor vechi au sarit in aer datorita programului "prima casa"
- datoria externa a Romaniei, incat o vor plati si urmasii urmasilor nostri, pentru ca ai lor vor fi la loc ferit.
Chiar daca Boc II a cazut eu si ai mei nu m-am ales cu nimic, urmeaza sa platesc mai multi lei pe un euro, mai multi lei pe mancare, datoria facuta de guvern si alte taxe ce vor aparea in curand.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?