joi, 8 octombrie 2009

De Ce OK?

De ce ok?
Suna urat " DA " sau " Bine "?
Am un prieten si oridecateori ar trebui sa raspunda cu "da" sau "bine" raspunde cu " ok "
L-am intrebat de ce raspunde " ok " si nu da, raspunsul a fost scurt si simplu.
Este mai " cool "
Atunci mi-am dat seama ca nu am ce scoate din el si ca romanul in loc sa tina de limba lui el incearca sa o distruga.
Sant foarte multe persoane importante (asa se cred ele), care raspund cu "ok " sau chiar mai baga intre cuvintele folosite cate unul englezesc.
Aceste persoane nu se uita in oglinda?
Nu vad cat de ciudate sant?
Nu isi dau seama ca sant penibile?
Oare aceste persone traiesc in romania sau in UK?
Daca le place atat de mult sa vorbeasca in limba engleza de ce nu pleaca in Uk?
Nimeni nu le-ar simti lipsa, ba din contra profesorii de limba romana s-ar bucura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?