miercuri, 9 septembrie 2009

Badaranul

Am zis bine Badaranul sa nu credeti ca vroiam sa zic Baraganul.
Astazi mergeam frumos prin "linistitul" oras Bucuresti, la un momentdat a trebuit sa intru pe o strada cu sens unic, foarte bine si frumos m-am incadrat am intrat pe acea strada cu sens unic si dupa maxim zece metri apare un logan pe contrasens, badaranul din logan a inceput sa dea flashuri, claxoane si sa strige "Da Ba inapoi".
Vazand cat de nesimtit este omul am inaintat pana cand nu a mai putut trece, am oprit motorul si ascultam recitalul badaranului care injura si striga cat il tinea gura sa dau inapoi, ba chiar a coborat din masina si a venit sa imi zica sa dau odata inapoi ca el vrea sa iasa de pe strada (repet el era pe interzis).
Razand i-am spus ca daca nu tace si nu face bine sa dea el inapoi am sa sun la politie sa vedem cine trebuie sa dea inapoi poate nu cunosc eu bine regulile de circulatie, culmea in spatele meu alti prosti care nu sant obisnuiti sa respecte semnele de circulatie au inceput sa claxoneze si sa tipe ca ar trebui sa dau inapoi (repet iar, strada era cu sens unic si badaranul venea pe interzis).
Am sunat la 112, mi s-a facut legatura la poiltie iar badaranul vazand ca nu glumesc si-a luat coada intre picioare s-a urcat in logan si a dat el inapoi facandu-mi loc.
Politistul auzind cele intamplate mi-a spus ca trimite un echipaj instant daca badaranul nu elibereaza strada, nu a fost nevoie.
A fost bine?
Nu a fost bine?
Fiecare gandeste cum vrea, poate ca as fi dat inapoi dar cand am vazut cat de nesimtit poate fi badaranul nu am rezistat si am vrut sa ii arat o lectie de circulatie.
De ce merg unii pe interzis?
Oare se cred smecheri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce sa taci?